Naam: Marjolein van der Linden
Bedrijfsnaam: De ConceptenBakkerij
De man (jazeker, dat is mijn man) is ook ondernemer. Al een stuk langer dan ik overigens, dik 30 jaar. Hij had een succesvol aannemersbedrijf, maar een jaar of 5 geleden was de sprankel eruit. Hij kreeg fysiek meer moeite met het vaak zware werk, maar vooral was hij het na zoveel jaren gewoon zat.
Nu is de man niet het type dat dan verwachtingsvol gaat zitten wachten tot er iets beters voorbij komt. Hij gaat op zoek. En hij vond iets briljants, wat in Nederland nog niet zo heel erg bekend was. Vervolgens ging hij er op zijn manier mee aan de slag: zorgen dat ie precies wist hoe het werkte, wat er kon, hij maakte proefprojecten, postte erover op social media. En langzaam stroomde het werk binnen.
En toen hij zich realiseerde dat er zwaarder geschut nodig was, kwam dat er. En daarna nog eens.
Zijn doelgroep verdringt zich voor zijn digitale deur. Ze willen maar al te graag met hem werken en hij kiest de projecten en mensen die hem het meeste aanspreken.
Vorig jaar stopte hij definitief met aannemen. Dit jaar vraagt hij zich af of hij het nog wel alleen af kan.
Hoe dan?
Het zit ‘m in datgene doen waar je helemaal van aangaat. Focus op wat je wilt bereiken en daar helemaal voor gaan.
De man spreekt, met zijn bouwkundige achtergrond, de taal van zijn doelgroep (architecten). En die doelgroep hoort hem maar al te goed. Hij vertelt ze hoe zijn aanbod hun leven makkelijker maakt, hun projecten beter, hoe ze tijd besparen. En dat is precies in de roos. Dat is wat ze willen: Mooier, beter, sneller!
De droom van elke ondernemer
De man is niet verrast door het succes, hij wist dat het kon. Heeft geïnvesteerd, zowel in tijd als in geld, was niet bang te vragen als hij het even niet wist. En heeft een droombedrijf opgebouwd op zijn eigen manier, met zijn eigen succesrecept.
Easy money?
Zeker niet! Maar wel fun money. Hij gaat fluitend aan de slag, rijdt het hele land door en staat regelmatig net zo fluitend op om half 6 in de ochtend als om half 8 (de momenten dat ik een pietsie minder van ‘m hou trouwens, maar dat terzijde).
Als je doet wat je het allerleukst vindt, is elke dag een feest!
Dat wil jij toch ook?
En wat hij kan, kan jij ook!
Want zeg eens eerlijk, is de sprankel er nog bij jou? Doe jij wat je het aller-, allertofst vindt om te doen? En werk je met de leukste klanten van de wereld?
Of kan het beter? Maar hoe dan? Alleen? Hmmmm… Denk je dat dat gaat lukken, naast je dagelijkse dingen?
Maar… je hoeft het niet alleen te doen!
Ik heb in mijn Conceptenbakkerij een traject ontwikkeld waarmee jij kan wat de man deed. Ik heb het niet voor niets voor een deel van hem afgekeken (vond ie goed hoor!).
Je gaat op zoek naar waar je écht helemaal van ‘aan’ gaat, met klanten die elke dag een big smile op je toet toveren. Daaromheen bouwen we jouw concept, jouw plan.
En met dat plan hoef je je écht nooit meer af te vragen hoe je aan klanten komt.
Proeven van mijn ideeën? Vraag mijn e-book aan, daarin beschrijf ik waarom klanten wegblijven én hoe ze wél komen en vervolgens ook blijven ? Laat het me weten, dan stuur ik je de link.
Profiel Marjolein / De ConceptenBakkerij klik hier
Website klik hier
Instagram klik hier
LinkedIn klik hier